• 1396/03/18 - 23:19
  • تعداد بازدید خبر : 46
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به استناد نظر سنجی های انجام شده:

میزان رضایتمندی از بیمارستان پورسینا افزایش یافته است

نتایج حاصل از نظرسنجی های انجام شده در بیمارستان پورسینا، موید این مطلب است رضایتمندی بیماران و کارکنان این مرکز در سال 95 نسبت به سال 94 افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی پورسینا؛ در راستای تحقق چشم انداز بیمارستان و ارزش های تدوین شده مرکز مبنی بر ارتقای ایمنی بیمار، احترام به حقوق بیماران و سایر ذینفعان، تعهد و مسوولیت پذیری، میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان پورسینا به صورت دوره ای پایش می شود.
در این خصوص بر اساس آخرین نظر سنجی انجام شده، رضایتمندی کارکنان در سال 95 با میزان 43/1 درصد نسبت به سال 94 با میزان 31/6 درصد رشد چشمگیر و رضایتمندی بیماران در سال 95 با میزان 61 درصد نسبت به سال 94 با میزان 60 درصد نیز افزایش یافته است.
همچنین میزان رضایت فراگیران در شش ماهه دوم سال 95 ، 83 درصد می باشد.
در محور رضایتمندی کارکنان، ارتباطات، رشد و توسعه ، حقوق و پاداش، شایستگی مدیران و مسوولین واحدها، شرایط کار روزانه و ... همچنین در محور رضایتمندی بیماران آیتم های هتلینگ، خدمات پرستاری، پزشکی درمانی، تکریم مراجعین، نظام تحول سلامت و ... ارزیابی شده است.
گفتنی است؛ در این نظر سنجی علمی، نمونه گیری از بیماران به صورت نمونه گیری خوشه ای در هر بخش و نظر سنجی از کارکنان به صورت سرشماری انجام شد.
 
  • گروه خبری : اخبار بیمارستان پورسینا
  • کد خبر : 27106
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/03/18 23:19