• 1389/10/22 - 13:04
  • تعداد بازدید خبر : 54
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

ایجاد واحـد پاسخگـویی به شکایات در پورسینـا

واحـد پاسخگـویی به شکایات در پورسینـا برای افزایش رضایتمندی مشتریان ایجاد گردید

توجه به مشتریان برای سازمان های متعالی اهمیت ویژه ای داشته و دارد. در سالهای اخیر تکریم ارباب رجوع از جمله مباحث مهم تمامی ادارات و نهاد ها بوده و دستورالعملهای متعددی در این زمینه صادر شده است.

با توجه به نکات فوق الذکر مدیران ارشد، مرکز آموزشی درمانی پورسینا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین جهت پاسخگویی به شکایات، واحد مدیریت ارتباط با ذینفعان و پاسخگویی به شکایات را تعریف و راه اندازی نمودند.                     

هم اکنون مسئولیت رسیدگی به شکایات را یکی از مجربترین کارشناسان پرستاری که آشنایی کامل به مسائل درمانی و اداری دارد، بر عهده گرفته است و همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی می باشد .

برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فاطمه با حقیقت ( مسئول رسیدگی به شکایات) تماس حاصل فرمایید.
شماره تلفن 3243951 ­- شماره داخلی 303

   

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان پورسینا
  • کد خبر : 52
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1389/10/22 13:04