ایجاد واحـد پاسخگـویی به شکایات در پورسینـا
واحـد پاسخگـویی به شکایات در پورسینـا برای افزایش رضایتمندی مشتریان ایجاد گردید
توجه به مشتریان برای سازمان های متعالی اهمیت ویژه ای داشته و دارد. در سالهای اخیر تکریم ارباب رجوع از جمله مباحث مهم تمامی ادارات و نهاد ها بوده و دستورالعملهای متعددی در این زمینه صادر شده است. با توجه به نکات فوق الذکر مدیران ارشد، مرکز آموزشی درمانی پورسینا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین جهت پاسخگویی به شکایات، واحد مدیریت ارتباط با ذینفعان و پاسخگویی به شکایات را تعریف و راه اندازی نمودند. هم اکنون مسئولیت رسیدگی به شکایات را یکی از مجربترین کارشناسان پرستاری که آشنایی کامل به مسائل درمانی و اداری دارد، بر عهده گرفته است و همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی می باشد . برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فاطمه با حقیقت ( مسئول رسیدگی به شکایات) تماس حاصل فرمایید.
شماره تلفن 3243951 - شماره داخلی 303
|
نظر دهید