بهبود فرایندهای اورژانس بیمارستان پورسینا در دستور کار این مرکز قرار گرفت
در راستای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی ذی نفعان، بهبود فرایندهای اورژانس بیمارستان پورسینا در دستور کار ریاست این مرکز قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی پورسینا؛ پیش از ظهر امروز دکتر انوش دهنادی مقدم – رییس بیمارستان پورسینا در اولین جلسه کمیته سنجش و پایش اورژانس این مرکز، به اهمیت خدمت رسانی در بخش اورژانس اشاره کرد و افزود؛ ارتقا و بهبود کیفی خدمات در اورژانس، موجب افزایش رضایتمندی ذی نفعان خواهد بود.
وی گفت؛ در این راستا کمیته سنجش و پایش اورژانس بیمارستان پورسینا تشکیل شد تا بر اساس شرح وظایف تعیین شده فرصت های بهبود و ارتقای فرایندهای اورژانس شناسایی و پس از آن اقدام عملی تعریف و اجرایی گردد.
دکتر دهنادی همچنین آموزش در رده های مختلف کارکنان را حایز اهمیت دانست و تصریح کرد؛ پایش پس از هر دوره آموزشی می تواند میزان اثربخشی آموزش های ارایه شده را ارزیابی کند و در تدوین برنامه های پیش رو موثر باشد.
رییس بیمارستان پورسینا از اعضای کمیته خواست تا علاوه بر بهبود شاخص های که در استانداردهای اعتباربخشی ملی تعیین شده اند، شاخص هایی را که در مسیر ارتقا کمک کننده اند را نیز مورد توجه قرار دهند.
دکتر دهنادی ضمن معرفی یک مدل موفق در اصلاح فرایندی اظهار داشت؛ "افراد، وظایف، تکنولوژی و ابزارها، فضای فیزیکی و اقداماتی که در یک سازمان می بایست انجام شود" از اجزای یک سیستم اند که با یکدیگر در ارتباط هستند و برای اصلاح یک فرایند، تغییر باید در تمام این اجزا صورت پذیرد .
گفتنی است طی این جلسه، معاونین و مدیران بیمارستان نقطه نظرات خود را ارایه کردند و مصوب شد تا جلسه آتی، چک لیست های پیشنهادی سنجش و پایش اورژانس، تدوین شود.
نظر دهید